Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Yhdistelmä-huoneistot (väliovella). Numero:140
Yhden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:5
Kahden makuuhuoneen asuinhuoneistot. Numero:5
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: Double room with extra bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Connecting room with four beds, one-bedroom apartment with couch or two-bedroom apartment.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: Connecting room with four beds, one-bedroom apartment with couch or two-bedroom apartment; the third child will sleep on an extra bed.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Double standard room, baby coat is provided.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Double standard room with extra bed and baby cot.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: Double standard room with 2 baby cots.
Määrittele kenelle hotelli/majoitus on esteetön? Pyörätuolia käyttäville ihmisille Kuuroille ihmisille Sokeille ihmisille Autistisille ihmisille Astmaa sairastaville ihmisille
Onko tieltä huoneisiin samalle tasolle kulkuyhteys (mahdollisesti hissillä)?Kyllä, kaikkiin huoneisiin
Onko tiloja, joihin pyörätuolia käyttävät vieraat eivät pääse?Kyllä Täsmennä: The balcony
Onko vammaisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja?Kyllä
Jos tarjolla on ilmaisia kuljetuksia vieraille, onko teillä pyörätuolipaikkaista ajoneuvoa käytössä?Ei
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Kyllä, kaikille vierailijoille
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Kyllä, vastaanoton pleksilasirakenteiden takaa.
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Kyllä
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 24 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, useita kertoja päivässä
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Kyllä
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Kyllä
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Kyllä, enintään 50% huoneista voidaan käyttää
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Ei
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Kyllä, Uudet ajat: Tulopäivä: 14:00 - Lähtöpäivä: 11:00
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Kyllä
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Ei
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, julkisissa tiloissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Ei
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Ei
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Ei
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? no valet parking, no indoor pool
conference room unavailable
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Kyllä Uudelleen avaamispäivä: Tuntematon
Vastauksia on viimeksi päivittänyt HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking
Twin Room with Balcony (2 Adults + 1 Child) - Free Minibar & ParkingThe room has two standard beds, an extra bed, air conditioning, satellite TV, telephone, coffee machine with capsules (daily refilled - free of charge), mini bar (daily refilled with beer, juice, mineral water, snacks, sweets), hairdryer, safe box (extra charge), bathroom with a shower and balcony with chairs and table.
Family Room with Balcony (2 Adults + 2 Children) - Free Minibar & ParkingIncludes air conditioning, cable TV, telephone, coffee machine with capsules (daily refilled - free of charge), mini bar (daily refilled with beer, juice, mineral water, snacks, sweets), hairdryer, safe box (extra charge), two bathrooms and two balconies with chairs and tables.
Twin Room with Balcony - Free Minibar & ParkingThe room has two standard beds, an extra bed, air conditioning, satellite TV, telephone, coffee machine with capsules (daily refilled - free of charge), mini bar (daily refilled with beer, juice, mineral water, snacks, sweets), hairdryer, safe box (extra charge), bathroom with a shower and balcony with chairs and table. Pool or park view is available upon request.
Promo Twin Room (2 Adults + 1 Child) - Free Minibar & ParkingThis twin room has two beds, an extra bed, air conditioning, satellite TV, telephone, coffee machine with capsules (daily refilled - free of charge), mini bar (daily refilled with beer, juice, mineral water, snacks, sweets), hairdryer, safe box (extra charge), and balcony with chairs and table.
Family Room (3 Adults + 1 Child) - Free Minibar & ParkingThis family room consists of two double rooms with interconnecting door. Including four standard beds and two extra beds, air conditioning, cable TV, telephone, coffee machine with capsules (daily refilled - free of charge), mini bar (daily refilled with beer, juice, mineral water, snacks, sweets), hairdryer, safe box (extra charge), two bathrooms and two balconies with chairs and tables.
Tietoa HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking
Lisenssi: РК-19-11911
Vieraiden arvostelut
9.1
Erinomainen
Kyllä, HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking:ssä on uima-allas/altaita, jotka kuuluvat yhteen tai useampaan seuraavista luokista: Ulkouima-allas.Lisätietoja saat Uima-allas-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking tarjoaa kylpylän.Lisätietoja saat Kylpylä-kyselylomakkeen vastauksista.
Ei, HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking ei salli koiria.
Kyllä, HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking tarjoaa pysäköintimahdollisuuden.Lisätietoja saat Pysäköinti-kyselylomakkeen vastauksista.
Kyllä, HVD Club Bor Ultra All Inclusive - Private Beach & Free parking on kuntosali.Lisätietoja saat Kuntosali-kyselylomakkeen vastauksista.