Kuinka monta prosenttia vieraistanne on perheitä?Alle 50%
Perheystävälliset huonetyypit:
Perhehuoneet. Numero:3
Kolmen hengen huoneistot. Numero:2
Neljän hengen huoneistot. Numero:1
Superio doubble room . Numero:8
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen perhe voi valita ja missä lapsi nukkuu: If the child is under 6 years old he can sleep in the camping cot or if he/she is older il the triple or quad room with an extra bed
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden lapsen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: triple or quad in single bed (it depends of the age)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kolmilapsinen perhe voi valita ja missä lapset nukkuvat: the quad just if one child is younger than 6 years old in the cot.
Ehdottakaa, minkä huonetyypin perhe, jossa on yksi vauva, voi valita, ja onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä niiden käyttö maksaa: Superior room can be provided with a child younger than 6 with the cost os 15€
Ehdottakaa, minkä huonetyypin yhden lapsen ja yhden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: triple room(suite) with one extra bed and a cot(15€)
Ehdottakaa, minkä huonetyypin kahden vauvan perhe voi valita, ja ilmoittakaa, onko vauvansänkyjä tarjolla ja mitä ne maksavat: the quad and triple with 2 cots (15€ each baby)
Määrittele kenelle hotelli/majoitus on esteetön? Pyörätuolia käyttäville ihmisille Kuuroille ihmisille Sokeille ihmisille Autistisille ihmisille Astmaa sairastaville ihmisille
Onko tieltä huoneisiin samalle tasolle kulkuyhteys (mahdollisesti hissillä)?Kyllä, kaikkiin huoneisiin
Onko tiloja, joihin pyörätuolia käyttävät vieraat eivät pääse?Ei
Onko vammaisille tarkoitettuja pysäköintipaikkoja?Kyllä
Jos tarjolla on ilmaisia kuljetuksia vieraille, onko teillä pyörätuolipaikkaista ajoneuvoa käytössä?Ei
Tarvitsevatko vierailijat terveystodistuksen (eli testin) ennen saapumista? Ei
Suoritatteko kuumetarkastuksia vieraiden saapuessa? Ei
Varmistatteko kosketuksettoman sisään- ja uloskirjautumisen? Muuta
Avautuvatko hotellin pääsisäänkäynnin ovet automaattisesti? Ei
Onko hotellin vierailla pääsy suoraan huoneen sisäänkäynnille, hotellin ulkopuolelta, menemättä aulaan? Ei
Puhdistus
Jäävätkö huoneet tyhjiksi tietyn pituiseksi ajaksi, kun vieras on poistunut? Kyllä, 6 tunnin ajan.
Onko mahdollista, että huoneen siivousta ei tehdä vieraiden oleskelun aikana? Kyllä
Onko käytäntönä sallia raittiin ilman vaihtuvuus huoneisiin, jättämällä ikkunat auki lähtevien ja saapuvien välillä? Kyllä
Käyttääkö siivoushenkilöstö asianmukaisia henkilökohtaisia suojavarusteita? Kyllä
Puhdistatteko ja desinfioitteko yhteiset tilat? Kyllä, päivittäin
Desinfioidaanko vieraiden matkatavarat ja tavarat saapumisen yhteydessä? Ei
Puhdistetaanko matkatavaravaunut jokaisen käytön jälkeen? Ei
Desinfioidaanko vieraiden avaimet/kortit? Kyllä
Siivotaanko huoneet perusteellisesti? Kyllä
Onko kaikki työntekijät koulutettu noudattamaan siivouskäytäntöjä ja valvotaanko heitä asianmukaisesti? Kyllä
Käytättekö viranomaisten hyväksymiä desinfiointiaineita, jotka tappavat COVID-19-viruksen? Kyllä
Käytättekö sähköstaattisia spray-pulloja, joissa on sairaalaluokan desinfiointiainetta pintojen desinfiointiin? Ei
Desinfioidaanko vierashuoneiden usein kosketeltavat alueet, kuten valokytkimet ja ovenkahvat? Kyllä
Rajoitukset
Onko hissin käyttöä rajoitettu? Kyllä, yksi vierailija/perhe autoa kohti.
Onko julkisten tilojen huonekalut järjestetty sallien suuremman välietäisyyden muihin ihmisiin? Kyllä
Voiko vierashuoneissa oleskella sisäänkirjautumiseen asti, kun ne on siivottu? Ei
Onko hotellin kapasiteetti rajoitettu? Ei
Hyväksyykö hotelli vain kotimaan varaukset? Ei
Saavatko ihmiset, jotka eivät asu tai työskentele hotellissa, oleskella hotellin tiloissa? Kyllä
Saako huoneissa käydä ihmisiä, jotka eivät asu hotellissa? Ei
Oletteko muuttaneet sisään-/uloskirjautumisaikoja, jotta lähtöjen ja saapumisten välillä olisi enemmän aikaa? Ei
Lisätarvikkeet
Annatteko henkilökunnalle lääkintäpakkauksia (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Ei
Annatteko vieraille lääkintäpakkauksia, (maskit, kertakäyttökäsineet ja desinfiointiaineet)? Kyllä
Onko jokaisessa huoneessa desinfiointipyyhkeitä? Ei
Onko koko hotellissa käsihuuhdeasemia joka puolella? Kyllä
Onko jokaisen huoneen ulkopuolella desinfiointispray kenkiä varten? Ei
Onko auloissa kylttejä, jotka muistuttavat vieraita sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä protokollasta? Kyllä
Onko sosiaalisen etäisyyden säilyttämisestä selkeät merkinnät tiloissa? Ei
Käytättekö toimitusrobotteja tavarantoimituksessa vieraiden huoneisiin? Ei
Onko jokaisessa huoneessa oma ilmastointi-/lämmitysyksikkö (ei keskusilmastointi-/lämmitysjärjestelmää)? Ei
Jos tiloissa on keskusilmastointi-/lämmitys-/ilmanvaihtojärjestelmä, onko ilman uudelleenkierrätys estetty? Kyllä
Poistetaanko vierashuoneista matot? Kyllä
Onko vierashuoneista poistettu tarpeettomat tavarat, kuten koristetyynyt, koristeviltit, paperiset muistiinpanovälineet ja kynät? Kyllä
Onko ilmanpuhdistus- ja desinfiointilaitteet asennettu? Kyllä, yleisissä tiloissa ja vierashuoneissa
Pestäänkö liinavaatteet, pyyhkeet ja pyykit virallisten ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Pussitetaanko likaiset liinavaatteet vierashuoneessa, jotta ne eivät ole kosketuksissa muuhun pyykkiin, kun niitä kuljetetaan pesulaan? Kyllä
Ruoka- ja juomapalvelu
Tarjoatteko vieraille valmiiksi pakattuja aterioita? Ei
Onko aamiaisella yksittäispakattuja vaihtoehtoja noutopöydän sijaan? Kyllä
Tarjoatteko kosketuksettoman toimituksen huoneessa tapahtuvaa ruokailua varten? Kyllä
Onko nimettyä henkilöä, joka valvoo toimenpiteiden asianmukaista täytäntöönpanoa? Kyllä
Tehdäänkö säännöllisiä tarkistuksia koko henkilökunnalle kehonlämpötilamittauksilla? Kyllä
Toteuttaako henkilökunta sosiaalisen etäisyyden käytäntöjä ohjeiden mukaisesti? Kyllä
Onko kiinteistöllä osoitettuja eristysvyöhykkeitä? Kyllä
Onko teillä selkeät ohjeet siitä, miten käsitellä epäiltyjä tai vahvistettuja koronavirustapauksia (COVID-19)? Kyllä
Onko yrityksessä paikalla lääkäriä tai päivystystä tarvittaessa? Kyllä
Onko olemassa palveluja, jotka eivät tällä hetkellä ole käytettävissä terveys- ja turvallisuusnäkökohtien vuoksi (esim. pysäköintipalvelu, lentokenttäkuljetus, kylpylä, kuntosali, sisäuima-allas, kokoushuoneet, kahvipisteet jne.)? no
Onko hotelli ollut suljettuna pandemian aikana? Ei
Vastauksia on viimeksi päivittänyt Albergo Centrale
Superior - Kahden hengen huone - DoubleTässä ilmastoidussa kahden hengen huoneessa on työpöytä, patio ja oma kylpyhuone. Huoneesta on puutarhanäkymä. Majoitusyksikössä on yksi vuode.
JuniorsviittiThe air-conditioned suite features 1 bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a bidet. The suite provides a flat-screen TV, soundproof walls, a minibar, a tea and coffee maker as well as garden views. The unit offers 2 beds.
PerhejuniorsviittiOffering free toiletries and bathrobes, this family room includes a private bathroom with a walk-in shower, a bidet and a hairdryer. The air-conditioned family room offers a flat-screen TV, soundproof walls, a minibar, a tea and coffee maker as well as garden views. The unit has 3 beds.
Superior - Kahden hengen huone - Double - Oma parvekeThe air-conditioned double room features a flat-screen TV, soundproof walls, a wardrobe, a safe deposit box as well as garden views. The unit has 1 bed.
Tietoa Albergo Centrale
Lisenssi: 079160-ALB-00016, IT079160A15IHQK2GK
Vieraiden arvostelut
9.1
Erinomainen
Ei, Albergo Centrale ei ole uima-allasta.
Kyllä, Albergo Centrale tarjoaa kylpylän.
Ei, Albergo Centrale ei salli koiria.
Ei, Albergo Centrale ei tarjoa pysäköintimahdollisuutta.
Kyllä, Albergo Centrale on kuntosali.Lisätietoja saat Kuntosali-kyselylomakkeen vastauksista.